01

ראיון ואיפיון

נעשה ראיון, מהי מטרת הפרסום? מה מודדים בקמפיין? ומה היעדים שלנו מראש? מה התקציב העומד לרשותנו? אילו נכסים הדיגיטליים יש לעסק שלך כיום? ומה נעשה עד עכשיו מבחינת שיווק דיגיטלי? מה הבידול של העסק שלך לעומת המתחרים? מי קהלי היעד שלך ומה הם אוהבים?

02

מחקר

איפה העסק שלך עומד היום, מה היתרונות שלו ומה החסרונות? מה חזק היום בדיגיטל? איזה טרנדים יש? איך זה יכול להיות רלוונטי לעסק שלך? מי המתחרים העיקריים שלך? מי מקביל לך בעולם? ומה הם עושים בדיגיטל?

03

אסטרטגיה

בוחרים את המסר הנכון לקהל היעד הנכון ולבסוף הופכים אותו לקריאייטיב. אורזים באריזה יפה שתעורר רגשות, בוחרים את המדיה המתאימה וכובשים את ליבו של הלקוח הפוטנציאלי שלך. בונים משפך שיווקי ויוצרים קשר.

חמשת השלבים
לשיווק מצליח:

04

מדידה ובקרה

הנפקת דוחות אנליטיים עבור הנכס הדיגיטלי שלכם המספקים מידע מפורט על התנהגות הגולשים, מקורות תנועה מעקב המרות ועוד... תמיד ניתן לשפר ולהגיע ללקוחות חדשים ע"י ניתוח המידע והסקת מסקנות ותובנות.

05

שיפור וגדילה של פיל

לאחר שקיבלנו נתונים ניתן לראות איזו אסטרטגיה עבדה טוב יותר? איזה קריאייטיב היה מושך יותר? אילו קהלי יעד נענו? אילו קהלים אני צריך מאמץ נוסף כדי להגיע אליהם. לנהל את הקמפיין באופן יעיל לשיפור מתמיד וגדילה קבועה.